Η Google και η Nest συγχωνεύονται για να φέρουν περισσότερα προϊόντα οικιακής χρήσης

0
62

Η Google απέκτησε τη Nest το 2014 με 3,2 δισεκατομμύρια δολάρια και στο τετραετές ταξίδι, η Nest κέρδισε μεγάλη δυναμική και πέρυσι διπλασίασε το χαρτοφυλάκιο υλικού της με την πώληση περισσότερων προϊόντων το 2017 από ό, τι το 2016 και το 2015 μαζί. Από την άλλη πλευρά, η Google  έχει πουλήσει δεκάδες εκατομμύρια προϊόντα για το σπίτι μόλις τον τελευταίο χρόνο.

Σήμερα η Google ανακοίνωσε ότι συγχωνεύει τις ομάδες υλικού της Nest και της Google μαζί με στόχο να δημιουργήσουν πιο οικεία προϊόντα οικιακής χρήσης. Και οι δύο εταιρείες θα συνεχίσουν να συνδυάζουν υλικό, λογισμικό και υπηρεσίες για να φέρνουν ασφαλέστερα και πιο έξυπνα οικιακά προϊόντα. Η Google θα χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη της και τον βοηθό στον πυρήνα για τα προϊόντα.

Δεδομένου ότι και η εταιρεία συνεργάζεται ήδη στενά, υπάρχει το πλεονέκτημα μιας καλύτερης κατανόησης των τελικών απαιτήσεων και στόχων. Η αποστολή εδώ είναι να δημιουργηθεί ένα πιο προσεγμένο σπίτι, το οποίο να φροντίζει τους ανθρώπους μέσα σε αυτό και τον κόσμο γύρω του. Τα προϊόντα Google Home έχουν αγαπηθεί από τον χρήστη με τον βοηθό να κάνει την εργασία της αναπαραγωγής μουσικής, τον έλεγχο των συνδεδεμένων συσκευών, τη λήψη χρήσιμων πληροφοριών σχετικά με την ημέρα τους και άλλα.